معایب درب کرکره ای

cuoi

معایب درب کرکره ای

فروردین 09، 1401

معایب درب کرکره ای

معایب درب کرکره ای چیست؟

امروزه هرچه می گذرد استفاده از تکنولوژی در بین مردم بیشتر میشود.تکنولوژی فقط مختص به موبایل و رایانه نیست بلکه می توان در نسل جدید درب کرکره ایرا یکی از تکنولوژی ها دانست.درب های کرکره ای امروزه جای درب های سنتی و قدیمی را گرفته اند.اما این سوال پیش می آید که درب های کرکره ای به خوبی جایگزین درب های قدیمی شده؟معایب درب کرکره ای از مزایای آن کمتر است یا بیشتر؟در این بخش می خواهیم به این مسائل بپردازیم.

به گفته متخصصان حوزه درب کرکره ای مزایای این درب بیشتر از معایب آن است به همین دلیل است که روز به روز رواج بیشتری پیدا می کند.در ادامه به چند معایب درب کرکره ای می پردازیم.

باز و بسته شدن محدود درب کرکره ای

اولین عیبی که می توان برای درب کرکره ای امروزه گفت باز و بسته شدن درب ها است که در طول روز 3 4 بار نباید بیشتر باز و بسته بشوند وگرنه به موتور فشار می آورند و از عمو موتور کاسته می شود به همین علت بیشتر برای مغازه ها به کار گرفته می شوند.

سر و صدای درب کرکره ای

به علت آنکه در ساخت درب کرکره ای از فلز آلومینیوم استفاده می شود در حین باز و بسته باعث ایجاد صدا می شود اما باید به این نکته اشاره کرد که اگر در نصب آن دقت بالایی بشود و تخصصی نصب شود صدای آن بسیار کمتر می شود.

پر هزینه بودن درب کرکره ای

پر هزینه بودن درب کرکره ای را می توان هم در جزو مزایا دانست هم معایب.اگر این درب در بلند مدت مورد استفاده قرار بگیرد می تواند مقرون به صرفه باشد.