همانطور که در پست قبل گفتیم درام را باید به صورت صحیح و با دقت نصب کرد.حال وقتی از نصب صحیح اطمینان پیدا کردیم برق موتور را متصل کرده و آن را امتحان می کنیم و مرحله بعد میریم سراغ تیغه درب کرکره ای.
تیغه های درب کرکره ای معمولا داخل یک پک 5 تایی هستند.یک دسته از تیغه درب کرکره ای را که می خواهیم در قسمت بالا ببندیم باز کرده و آن را به درام پیچ می کنیم و باید دقت داشته باشیم اگر تیغه قوس دار استفاده می کنیم انحنای تیغه ها روی درام قرار بگیرند تا به راحتی دور آن رول شوند.60 سانت اول لوله درام در موتور های توبولار که موتور قرار دارد نباید پیچ شوند زیرا سبب آسیب به موتور می شود پس در فاصله های 30 تا 60 سانت اول تعدادی پیچ به تیغه اول می کنیم تا به طورمحکم به درام متصل شود و موتور را روشن کرده تا تیغه درب کرکره دور درام رول شوند و دسته دوم را به تیغه درب کرکره ای نصب شده به صورت کشویی متصل می کنیم.وقتی تیغه درب کرکره ای در یک راستا قرار گرفتند کپس را نصب به آن ها متصل می کنیم.به همین صورت دسته های بعدی را اضافه می کنیم ولی باید در نظر داشته باشیم تیغه های درب کرکره ای را به صورت یکجا نباید به هم متصل کرد زیرا تنظیم آن ها به مشکل بر میخورد.اگر موقع رول کردن یا جمع کردن تیغه های درب کرکره ای موتور قطع شد به خاطر سوئیچ های قطع کننده موتور است و باید آن ها را تنظیم کرد.