انواع پروفیل آلومینیومی

cuoi

انواع پروفیل آلومینیومی

بهمن 23، 1400

پروفیل آلومینیومی اصفهان انواع متفاوتی دارد که هر یک از آن ها برای ساخت بخش های مختلف مانند قاب، فریم یا بازشی درب و پنجره ها مورد استفاده است.پنجره هایی که با پروفیل آلومینیومی اصفهان تولید می شوند با توجه به نوع پروفیل شان به سه دسته تقسیم می شوند:

پنجره آلومینیومی ساده

پنجره آلومینیومی اصفهان با استفاده از دو نوع پروفیل ST و کرونت (Coronet) که یکی از پر کاررترین ها هستند استفاده می کنند و تفاوت آن ها در هندسه سطح مقطع پروفیل آلومینیومی اصفهان می باشد.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

اصلی ترین مشکل پنجره آلومینیومی اصفهان، عایق نبودن آن نسبت به حرارت است.متخصصان و تولیدکنندگان در صنعت آلومینیوم برای رفع این مشکل نوع جدیدی ار پروفیل آلومینیومی اصفهان را با نام ترمال بریک وارد عرصه بازار کردند.

در این نوع پروفیل آلومینیومی اصفهان، تسمه ای از جنس پلی آمید قرار می گیرد که تحمل حرارت آن تا 220 درجه سانتی گراد است.این پروفیل آلومینیومی اصفهان این قابیت را دارد که برودت هوا را تا 50 درجه سانتی گراد تحمل کند.

پنجره چوب آلومینیومی

این نوع پنجره آلومینیومی اصفهان از پروفیل ترکیبی تولید می شود.لایه بیرونی از جنس آلومینیوم و لایه داخلی آن از نوع پوب تشکیل شده است.این نوع زیبایی خاص خود را دارد و عایق بودن چوب علاوه بر ظرافت و استحکام آن در کنار آلومینیوم، بسیار لوکس و پر کاربرد است.